Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23454
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorLystopad, Natalia-
dc.date.accessioned2025-10-20T11:12:52Z-
dc.date.available2025-10-20T11:12:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад Н. Л. Використання інформаційно-цифрових технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі ЗДО / Н. Л. Листопад // Забезпечення сталого розвитку освіти: європейський та національний виміри: зб. наук. статей. - Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2025. - С. 72–76.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23454-
dc.description.abstractРозглядається значення та ефективність використання інформаційно-цифрових технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного середовища закладу дошкільної освіти. Зазначається, що сучасні цифрові інструменти сприяють індивідуалізації освітнього процесу, забезпечують доступність навчального матеріалу, розвивають пізнавальну активність і комунікативні навички дітей. Окрему увагу приділено інтерактивним методам навчання, адаптивним програмам та ресурсам, які враховують специфіку розвитку кожної дитини. Визначено основні переваги та виклики впровадження інформаційно-цифрових технологій у практику інклюзивної освіти в ЗДО. The importance and effectiveness of using information and digital technologies in working with children with special educational needs in the inclusive environment of a preschool educational institution are considered. It is noted that modern digital tools contribute to the individualization of the educational process, ensure the accessibility of educational material, develop cognitive activity and communicative skills of children. Special attention is paid to interactive teaching methods, adaptive programs and resources that take into account the specifics of the development of each child. The main advantages and challenges of implementing information and digital technologies in the practice of inclusive education in a preschool educational institution are identified.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінформаційно-цифрові технологіїuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk
dc.subjectinformation and digital technologiesuk
dc.subjectадаптивні ресурсиuk
dc.subjectchildren with special educational needsuk
dc.subjectinclusive educationuk
dc.subjectindividualization of learninguk
dc.subjectpreschool education institutionuk
dc.titleВикористання інформаційно-цифрових технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі ЗДОuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad Natalia.pdf763.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.