Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23431
Назва: Гейміфікація освітнього процесу як фактор формування цифрової грамотності студентів
Інші назви: Gamification of the educational process as a factor in shaping students' digital literacy
Автори: Листопад, Наталя Леонідівна
Lystopad, Natalia
Ключові слова: гейміфікація
цифрова грамотність
освітній процес
студенти
цифрові технології
мотивація
інноваційні методи навчання
gamification
digital literacy
educational process
students
digital technologies
innovative teaching methods
motivation
Дата публікації: 2025
Видавництво: Видавництво ОНТУ
Бібліографічний опис: Листопад Н. Л. Гейміфікація освітнього процесу як фактор формування цифрової грамотності студентів / Н. Л. Листопад // Комп’ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2025 : Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів (Одеса, 25-26 вересня 2025 р.). - Одеса : Видавництво ОНТУ, 2025. - С. 82–85.
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність гейміфікації як інноваційної педагогічної технології, що сприяє формуванню цифрової грамотності студентів у сучасному освітньому середовищі. Обґрунтовано значення ігрових механік (балів, рівнів, бейджів, рейтингів, змагань) для підвищення мотивації до навчання, розвитку критичного мислення, комунікаційних умінь і креативності. Проаналізовано можливості застосування гейміфікаційних платформ і цифрових інструментів у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. Показано, що гейміфікація створює умови для активного залучення студентів до освітньої діяльності, сприяє розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності, формує навички відповідальної та безпечної поведінки в цифровому середовищі. Зроблено висновок, що впровадження елементів гейміфікації є ефективним засобом формування цифрової грамотності студентів і підвищення якості освітнього процесу в умовах цифровізації освіти. The essence of gamification as an innovative pedagogical technology that contributes to the formation of students' digital literacy in the modern educational environment is revealed. The importance of game mechanics (points, levels, badges, ratings, competitions) for increasing motivation to learn, developing critical thinking, communication skills and creativity is substantiated. The possibilities of using gamification platforms and digital tools in the process of professional training of future specialists are analysed. It is shown that gamification creates conditions for the active involvement of students in educational activities, contributes to the development of information and communication competence, and forms skills of responsible and safe behaviour in the digital environment. It is concluded that the introduction of gamification elements is an effective means of developing students' digital literacy and improving the quality of the educational process in the context of the digitalisation of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23431
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lystopad Natalia.pdf729.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.