Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23431
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorLystopad, Natalia-
dc.date.accessioned2025-10-16T10:34:20Z-
dc.date.available2025-10-16T10:34:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад Н. Л. Гейміфікація освітнього процесу як фактор формування цифрової грамотності студентів / Н. Л. Листопад // Комп’ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2025 : Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів (Одеса, 25-26 вересня 2025 р.). - Одеса : Видавництво ОНТУ, 2025. - С. 82–85.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23431-
dc.description.abstractРозкрито сутність гейміфікації як інноваційної педагогічної технології, що сприяє формуванню цифрової грамотності студентів у сучасному освітньому середовищі. Обґрунтовано значення ігрових механік (балів, рівнів, бейджів, рейтингів, змагань) для підвищення мотивації до навчання, розвитку критичного мислення, комунікаційних умінь і креативності. Проаналізовано можливості застосування гейміфікаційних платформ і цифрових інструментів у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. Показано, що гейміфікація створює умови для активного залучення студентів до освітньої діяльності, сприяє розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності, формує навички відповідальної та безпечної поведінки в цифровому середовищі. Зроблено висновок, що впровадження елементів гейміфікації є ефективним засобом формування цифрової грамотності студентів і підвищення якості освітнього процесу в умовах цифровізації освіти. The essence of gamification as an innovative pedagogical technology that contributes to the formation of students' digital literacy in the modern educational environment is revealed. The importance of game mechanics (points, levels, badges, ratings, competitions) for increasing motivation to learn, developing critical thinking, communication skills and creativity is substantiated. The possibilities of using gamification platforms and digital tools in the process of professional training of future specialists are analysed. It is shown that gamification creates conditions for the active involvement of students in educational activities, contributes to the development of information and communication competence, and forms skills of responsible and safe behaviour in the digital environment. It is concluded that the introduction of gamification elements is an effective means of developing students' digital literacy and improving the quality of the educational process in the context of the digitalisation of education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво ОНТУuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectцифрова грамотністьuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk
dc.subjectgamificationuk
dc.subjectdigital literacyuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectinnovative teaching methodsuk
dc.subjectmotivationuk
dc.titleГейміфікація освітнього процесу як фактор формування цифрової грамотності студентівuk
dc.title.alternativeGamification of the educational process as a factor in shaping students' digital literacyuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad Natalia.pdf729.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.