Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23231
Назва: Жіноча атрактивність як соціальний ресурс: особливості комунікації з жінками та чоловіками в контексті сприйняття та гендерної взаємодії
Автори: Чебикін, Олексій Якович
Chebykin, Oleksij Yakovych
Мішеніна, А. В.
Ключові слова: взаємодія
атрактивність
професійна діяльність
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Чебикін О. Я. Жіноча атрактивність як соціальний ресурс: особливості комунікації з жінками та чоловіками в контексті сприйняття та гендерної взаємодії / О. Я. Чебикін, А. В. Мішеніна // Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика / Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 року) / за ред. М.Й.Казанжи. Одеса: Університет Ушинського, 2025.292-298.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати дослідження жіночої атрактивності у професійній соціально-комунікативній взаємодії. Виявлено п’ять її компонентів; з’ясовано, що фізичний і соціально-ролевий є провідними у створенні позитивного враження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23231
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.