Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22931| Назва: | Методика вокальної підготовки китайських здобувачів в українських педагогічних університетах: у фокусі національної системи початкової музичної освіти | 
| Інші назви: | Methods of Chinese students’ vocal training in Ukrainian pedagogical universities: in the focus of the national system of primary music education | 
| Автори: | Кьон, Наталя Георгіївна Koehn, Natalya Georgiivna Ліньтао Вей  | 
| Ключові слова: | китайські здобувачі вокальна підготовка система Цзяньпу релятивна нотація музично-теоретична освіта європейська вокальна спадщина Chinese students vocal training Jianpu system relative notation music theory education European vocal heritage  | 
| Дата публікації: | 2025 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Кьон Н. Г. Методика вокальної підготовки китайських здобувачів в українських педагогічних університетах: у фокусі національної системи початкової музичної освіти / Н. Г. Кьон, Ліньтао Вей // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №2. – С. 17-23. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено проблеми, з якими стикаються китайські студенти у зв’язку із недостатнім рівнем музично-теоретичної грамотності та негативний вплив цього факту на розвиток їхніх музичних здібностей ладового, гармонічного, поліфонічного слуху, формування навичок диференційованого аналізу вокального репертуару і вияву ролі інструментального супроводу в створенні цілісного художнього образу, оволо- діння навичками сольфеджування нових вокальних творів та їх особистої інтерпре- тації. The article highlights the challenges faced by Chinese students due to an insufficient level of music-theoretical literacy and the negative impact this has on the development of their musical abilities – including tonal, harmonic, and polyphonic hearing. It also affects the formation of skills for differentiated analysis of vocal repertoire, understanding the role of instrumental accompaniment in shaping a cohesive artistic image, and the acquisition of skills necessary for solfeggio of new vocal works and their personal interpretation. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22931 | 
| Розташовується у зібраннях: | №2 (2025) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 5.pdf | 356.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.