Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22931
Назва: Методика вокальної підготовки китайських здобувачів в українських педагогічних університетах: у фокусі національної системи початкової музичної освіти
Інші назви: Methods of Chinese students’ vocal training in Ukrainian pedagogical universities: in the focus of the national system of primary music education
Автори: Кьон, Наталя Георгіївна
Koehn, Natalya Georgiivna
Ліньтао Вей
Ключові слова: китайські здобувачі
вокальна підготовка
система Цзяньпу
релятивна нотація
музично-теоретична освіта
європейська вокальна спадщина
Chinese students
vocal training
Jianpu system
relative notation
music theory education
European vocal heritage
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кьон Н. Г. Методика вокальної підготовки китайських здобувачів в українських педагогічних університетах: у фокусі національної системи початкової музичної освіти / Н. Г. Кьон, Ліньтао Вей // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №2. – С. 17-23.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблеми, з якими стикаються китайські студенти у зв’язку із недостатнім рівнем музично-теоретичної грамотності та негативний вплив цього факту на розвиток їхніх музичних здібностей ладового, гармонічного, поліфонічного слуху, формування навичок диференційованого аналізу вокального репертуару і вияву ролі інструментального супроводу в створенні цілісного художнього образу, оволо- діння навичками сольфеджування нових вокальних творів та їх особистої інтерпре- тації. The article highlights the challenges faced by Chinese students due to an insufficient level of music-theoretical literacy and the negative impact this has on the development of their musical abilities – including tonal, harmonic, and polyphonic hearing. It also affects the formation of skills for differentiated analysis of vocal repertoire, understanding the role of instrumental accompaniment in shaping a cohesive artistic image, and the acquisition of skills necessary for solfeggio of new vocal works and their personal interpretation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22931
Розташовується у зібраннях:№2 (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf356.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.