Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22889
Назва: Наукові підходи до підготовки здобувачів вищої мистецької освіти до самостійної роботи над камерно-вокальним репертуаром
Інші назви: Scientific approaches to the preparation of higher art education students for independent work over chamber and vocal repertoire
Автори: Чжан Венлі
Ключові слова: самостійна робота здобувачів вищої мистецької освіти
методологія
наукові підходи
фасилітативний підхід
праксеологічний підхід
герменевтичний підхід
майбутні викладачі вокалу
камерно-вокальний репертуар
вокальний твір
independent work of applicants for higher art education
methodology
scientific approaches
facilitation approach
praxeological approach
hermeneutical approach
future vocal teachers
chamber vocal repertoire
vocal composition
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Чжан Венлі. Наукові підходи до підготовки здобувачів вищої мистецької освіти до самостійної роботи над камерно-вокальним репертуаром / Чжан Венлі // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №1. – С. 48-55.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено питання підготовки до самостійної роботи над камерно- вокальним репертуаром здобувачів вищої мистецько-педагогічної освіти, яка є необ- хідною умовою їх професійної реалізації та вдосконалення. Розглянуто роль самостійної роботи в розвитку професійних компетентностей студентів-вокалістів, зокрема здатності до самоорганізації, критичного мислення, творчості, готовності до педагогічної та виконавської діяльності. Обґрунтовано, що одним із ключових завдань вищої освіти є формування в здобувачів мистецько- педагогічної освіти практичних умінь і навичок самостійної роботи, які є підставою для успішної самореалізації. Підкреслено значення індивідуалізації навчального про- цесу та взаємодії викладача й студента в організації самостійної роботи. The article covers the issue of preparation for independent work on the chamber vocal repertoire of applicants for higher art and pedagogical education, which is a necessary condition for the professional implementation and improvement of the latter.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22889
Розташовується у зібраннях:№1 (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf220.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.