Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22889
Title: | Наукові підходи до підготовки здобувачів вищої мистецької освіти до самостійної роботи над камерно-вокальним репертуаром |
Other Titles: | Scientific approaches to the preparation of higher art education students for independent work over chamber and vocal repertoire |
Authors: | Чжан Венлі |
Keywords: | самостійна робота здобувачів вищої мистецької освіти методологія наукові підходи фасилітативний підхід праксеологічний підхід герменевтичний підхід майбутні викладачі вокалу камерно-вокальний репертуар вокальний твір independent work of applicants for higher art education methodology scientific approaches facilitation approach praxeological approach hermeneutical approach future vocal teachers chamber vocal repertoire vocal composition |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Чжан Венлі. Наукові підходи до підготовки здобувачів вищої мистецької освіти до самостійної роботи над камерно-вокальним репертуаром / Чжан Венлі // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №1. – С. 48-55. |
Abstract: | У статті висвітлено питання підготовки до самостійної роботи над камерно- вокальним репертуаром здобувачів вищої мистецько-педагогічної освіти, яка є необ- хідною умовою їх професійної реалізації та вдосконалення. Розглянуто роль самостійної роботи в розвитку професійних компетентностей студентів-вокалістів, зокрема здатності до самоорганізації, критичного мислення, творчості, готовності до педагогічної та виконавської діяльності. Обґрунтовано, що одним із ключових завдань вищої освіти є формування в здобувачів мистецько- педагогічної освіти практичних умінь і навичок самостійної роботи, які є підставою для успішної самореалізації. Підкреслено значення індивідуалізації навчального про- цесу та взаємодії викладача й студента в організації самостійної роботи. The article covers the issue of preparation for independent work on the chamber vocal repertoire of applicants for higher art and pedagogical education, which is a necessary condition for the professional implementation and improvement of the latter. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22889 |
Appears in Collections: | №1 (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.