Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22889
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чжан Венлі | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-16T10:03:39Z | - |
dc.date.available | 2025-07-16T10:03:39Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Чжан Венлі. Наукові підходи до підготовки здобувачів вищої мистецької освіти до самостійної роботи над камерно-вокальним репертуаром / Чжан Венлі // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №1. – С. 48-55. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22889 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено питання підготовки до самостійної роботи над камерно- вокальним репертуаром здобувачів вищої мистецько-педагогічної освіти, яка є необ- хідною умовою їх професійної реалізації та вдосконалення. Розглянуто роль самостійної роботи в розвитку професійних компетентностей студентів-вокалістів, зокрема здатності до самоорганізації, критичного мислення, творчості, готовності до педагогічної та виконавської діяльності. Обґрунтовано, що одним із ключових завдань вищої освіти є формування в здобувачів мистецько- педагогічної освіти практичних умінь і навичок самостійної роботи, які є підставою для успішної самореалізації. Підкреслено значення індивідуалізації навчального про- цесу та взаємодії викладача й студента в організації самостійної роботи. The article covers the issue of preparation for independent work on the chamber vocal repertoire of applicants for higher art and pedagogical education, which is a necessary condition for the professional implementation and improvement of the latter. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | самостійна робота здобувачів вищої мистецької освіти | uk |
dc.subject | методологія | uk |
dc.subject | наукові підходи | uk |
dc.subject | фасилітативний підхід | uk |
dc.subject | праксеологічний підхід | uk |
dc.subject | герменевтичний підхід | uk |
dc.subject | майбутні викладачі вокалу | uk |
dc.subject | камерно-вокальний репертуар | uk |
dc.subject | вокальний твір | uk |
dc.subject | independent work of applicants for higher art education | uk |
dc.subject | methodology | uk |
dc.subject | scientific approaches | uk |
dc.subject | facilitation approach | uk |
dc.subject | praxeological approach | uk |
dc.subject | hermeneutical approach | uk |
dc.subject | future vocal teachers | uk |
dc.subject | chamber vocal repertoire | uk |
dc.subject | vocal composition | uk |
dc.title | Наукові підходи до підготовки здобувачів вищої мистецької освіти до самостійної роботи над камерно-вокальним репертуаром | uk |
dc.title.alternative | Scientific approaches to the preparation of higher art education students for independent work over chamber and vocal repertoire | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | №1 (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.