Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧжан Венлі-
dc.date.accessioned2025-07-16T10:03:39Z-
dc.date.available2025-07-16T10:03:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЧжан Венлі. Наукові підходи до підготовки здобувачів вищої мистецької освіти до самостійної роботи над камерно-вокальним репертуаром / Чжан Венлі // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №1. – С. 48-55.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22889-
dc.description.abstractУ статті висвітлено питання підготовки до самостійної роботи над камерно- вокальним репертуаром здобувачів вищої мистецько-педагогічної освіти, яка є необ- хідною умовою їх професійної реалізації та вдосконалення. Розглянуто роль самостійної роботи в розвитку професійних компетентностей студентів-вокалістів, зокрема здатності до самоорганізації, критичного мислення, творчості, готовності до педагогічної та виконавської діяльності. Обґрунтовано, що одним із ключових завдань вищої освіти є формування в здобувачів мистецько- педагогічної освіти практичних умінь і навичок самостійної роботи, які є підставою для успішної самореалізації. Підкреслено значення індивідуалізації навчального про- цесу та взаємодії викладача й студента в організації самостійної роботи. The article covers the issue of preparation for independent work on the chamber vocal repertoire of applicants for higher art and pedagogical education, which is a necessary condition for the professional implementation and improvement of the latter.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectсамостійна робота здобувачів вищої мистецької освітиuk
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectнаукові підходиuk
dc.subjectфасилітативний підхідuk
dc.subjectпраксеологічний підхідuk
dc.subjectгерменевтичний підхідuk
dc.subjectмайбутні викладачі вокалуuk
dc.subjectкамерно-вокальний репертуарuk
dc.subjectвокальний твірuk
dc.subjectindependent work of applicants for higher art educationuk
dc.subjectmethodologyuk
dc.subjectscientific approachesuk
dc.subjectfacilitation approachuk
dc.subjectpraxeological approachuk
dc.subjecthermeneutical approachuk
dc.subjectfuture vocal teachersuk
dc.subjectchamber vocal repertoireuk
dc.subjectvocal compositionuk
dc.titleНаукові підходи до підготовки здобувачів вищої мистецької освіти до самостійної роботи над камерно-вокальним репертуаромuk
dc.title.alternativeScientific approaches to the preparation of higher art education students for independent work over chamber and vocal repertoireuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:№1 (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf220.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.