Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22888
Назва: | Information and communication technologies as a factor of activation of metacognition in artistic activity |
Інші назви: | Інформаційно-комунікаційні технології як чинник активізації метакогнітивного пізнання в мистецькій діяльності |
Автори: | Хмелевська, Інга Олексіївна Khmelevska, Inga Реброва, Ганна Олександрівна Rebrova, Ganna Oleksandrivna |
Ключові слова: | Metacognition Information and Communication Technologies Artistic Activities Self-Regulation Reflective Practice Music Performance Choreography Interdisciplinary Approach Systemic-Functional Approach Competence-Based Approach Technological Approach метакогнітивне пізнання інформаційно-комунікаційні технології мистецька діяльність саморегуляція рефлексивна практика музичне виконавство хореографія міждисциплінарний підхід системно-функціональний підхід компетентнісний підхід технологічний підхід |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Khmelevska I. O. Information and communication technologies as a factor of activation of metacognition in artistic activity / I. O. Khmelevska, G. O. Rebrova // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №1. – С. 40-47. |
Короткий огляд (реферат): | The study explores the role of information and communication technology (ICT) in enhancing metacognition in artistic activities, with a particular focus on music performance and choreography. Metacognition, which is defined as awareness and regulation of one’s cognitive processes, plays an important role in these activities, as it promotes self-regulation, reflexivity and creativity. The expediency of using a number of scientific approaches to fulfil the tasks of the research was substantiated. In particular, an interdisciplinary approach combining ideas from psychology, art history and art pedagogy is used to study the phenomenon of metacognition in the context of artistic activity. У дослідженні вивчається роль інформаційно-комунікаційних технологій (далі – ІКТ) в активізації метакогнітивного пізнання в художній діяльності, з особливим акцен- том на музичному виконавстві та хореографії. Метакогнітивне пізнання, що визна- чається як усвідомлення й регулювання своїх когнітивних процесів, відіграє важливу роль у зазначених видах діяльності, оскільки сприяє саморегуляції, рефлексії та творчості. Обґрунтовано доцільність використання задля виконання завдань дослі- дження низки наукових підходів. Зокрема, міждисциплінарний підхід, який об’єднує ідеї з психології, мистецтвознавства та мистецької педагогіки, задля вивчення фено- мену метапізнання в контексті мистецької діяльності. Системно-функціональний підхід використовують для аналізу взаємозв’язків між різними елементами всередині мистецьких систем, включно з художніми методами й технологіями, які сприяють метакогнітивному розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22888 |
Розташовується у зібраннях: | №1 (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 244.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.