Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22888
Title: | Information and communication technologies as a factor of activation of metacognition in artistic activity |
Other Titles: | Інформаційно-комунікаційні технології як чинник активізації метакогнітивного пізнання в мистецькій діяльності |
Authors: | Хмелевська, Інга Олексіївна Khmelevska, Inga Реброва, Ганна Олександрівна Rebrova, Ganna Oleksandrivna |
Keywords: | Metacognition Information and Communication Technologies Artistic Activities Self-Regulation Reflective Practice Music Performance Choreography Interdisciplinary Approach Systemic-Functional Approach Competence-Based Approach Technological Approach метакогнітивне пізнання інформаційно-комунікаційні технології мистецька діяльність саморегуляція рефлексивна практика музичне виконавство хореографія міждисциплінарний підхід системно-функціональний підхід компетентнісний підхід технологічний підхід |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Khmelevska I. O. Information and communication technologies as a factor of activation of metacognition in artistic activity / I. O. Khmelevska, G. O. Rebrova // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №1. – С. 40-47. |
Abstract: | The study explores the role of information and communication technology (ICT) in enhancing metacognition in artistic activities, with a particular focus on music performance and choreography. Metacognition, which is defined as awareness and regulation of one’s cognitive processes, plays an important role in these activities, as it promotes self-regulation, reflexivity and creativity. The expediency of using a number of scientific approaches to fulfil the tasks of the research was substantiated. In particular, an interdisciplinary approach combining ideas from psychology, art history and art pedagogy is used to study the phenomenon of metacognition in the context of artistic activity. У дослідженні вивчається роль інформаційно-комунікаційних технологій (далі – ІКТ) в активізації метакогнітивного пізнання в художній діяльності, з особливим акцен- том на музичному виконавстві та хореографії. Метакогнітивне пізнання, що визна- чається як усвідомлення й регулювання своїх когнітивних процесів, відіграє важливу роль у зазначених видах діяльності, оскільки сприяє саморегуляції, рефлексії та творчості. Обґрунтовано доцільність використання задля виконання завдань дослі- дження низки наукових підходів. Зокрема, міждисциплінарний підхід, який об’єднує ідеї з психології, мистецтвознавства та мистецької педагогіки, задля вивчення фено- мену метапізнання в контексті мистецької діяльності. Системно-функціональний підхід використовують для аналізу взаємозв’язків між різними елементами всередині мистецьких систем, включно з художніми методами й технологіями, які сприяють метакогнітивному розвитку. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22888 |
Appears in Collections: | №1 (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.