Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХмелевська, Інга Олексіївна-
dc.contributor.authorKhmelevska, Inga-
dc.contributor.authorРеброва, Ганна Олександрівна-
dc.contributor.authorRebrova, Ganna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2025-07-16T09:58:44Z-
dc.date.available2025-07-16T09:58:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationKhmelevska I. O. Information and communication technologies as a factor of activation of metacognition in artistic activity / I. O. Khmelevska, G. O. Rebrova // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №1. – С. 40-47.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22888-
dc.description.abstractThe study explores the role of information and communication technology (ICT) in enhancing metacognition in artistic activities, with a particular focus on music performance and choreography. Metacognition, which is defined as awareness and regulation of one’s cognitive processes, plays an important role in these activities, as it promotes self-regulation, reflexivity and creativity. The expediency of using a number of scientific approaches to fulfil the tasks of the research was substantiated. In particular, an interdisciplinary approach combining ideas from psychology, art history and art pedagogy is used to study the phenomenon of metacognition in the context of artistic activity. У дослідженні вивчається роль інформаційно-комунікаційних технологій (далі – ІКТ) в активізації метакогнітивного пізнання в художній діяльності, з особливим акцен- том на музичному виконавстві та хореографії. Метакогнітивне пізнання, що визна- чається як усвідомлення й регулювання своїх когнітивних процесів, відіграє важливу роль у зазначених видах діяльності, оскільки сприяє саморегуляції, рефлексії та творчості. Обґрунтовано доцільність використання задля виконання завдань дослі- дження низки наукових підходів. Зокрема, міждисциплінарний підхід, який об’єднує ідеї з психології, мистецтвознавства та мистецької педагогіки, задля вивчення фено- мену метапізнання в контексті мистецької діяльності. Системно-функціональний підхід використовують для аналізу взаємозв’язків між різними елементами всередині мистецьких систем, включно з художніми методами й технологіями, які сприяють метакогнітивному розвитку.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectMetacognitionuk
dc.subjectInformation and Communication Technologiesuk
dc.subjectArtistic Activitiesuk
dc.subjectSelf-Regulationuk
dc.subjectReflective Practiceuk
dc.subjectMusic Performanceuk
dc.subjectChoreographyuk
dc.subjectInterdisciplinary Approachuk
dc.subjectSystemic-Functional Approachuk
dc.subjectCompetence-Based Approachuk
dc.subjectTechnological Approachuk
dc.subjectметакогнітивне пізнанняuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectмистецька діяльністьuk
dc.subjectсаморегуляціяuk
dc.subjectрефлексивна практикаuk
dc.subjectмузичне виконавствоuk
dc.subjectхореографіяuk
dc.subjectміждисциплінарний підхідuk
dc.subjectсистемно-функціональний підхідuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectтехнологічний підхідuk
dc.titleInformation and communication technologies as a factor of activation of metacognition in artistic activityuk
dc.title.alternativeІнформаційно-комунікаційні технології як чинник активізації метакогнітивного пізнання в мистецькій діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:№1 (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf244.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.