Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22723
Назва: | The case method in teaching design disciplines revealing students` creative potential |
Автори: | Shtainer, Tetiana |
Ключові слова: | creative potential case method professional training of designers design education |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Shtainer T. The case method in teaching design disciplines revealing students` creative potential / T. Shtainer // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.475-477. |
Короткий огляд (реферат): | The scientific study considers the case method as an effective tool in teaching design disciplines, which contributes to the development of students' creative potential. The theoretical foundations of creativity and its importance in the professional training of future designers are analyzed. The features of using the case method in the educational process, its impact on the formation of analytical thinking skills, creative approach and innovative activity are revealed. The feasibility of integrating the case method with interdisciplinary and project-based learning to increase the efficiency of the educational process is substantiated. Conclusions are drawn regarding the significance of using this method for the formation of competitive specialists in the field of design |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22723 |
Розташовується у зібраннях: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
143.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.