Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22705
Назва: Психолого-педагогічні умови формування креативного потенціалу особистості
Автори: Тітаренко, Світлана Анатоліївна
Ключові слова: психолого-педагогічна наука
креативний потенціал
креативність
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Тітаренко С. А. Психолого-педагогічні умови формування креативного потенціалу особистості / С. А. Тітаренко // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.417-420.
Короткий огляд (реферат): Формування креативного потенціалу особистості є важливим аспектом сучасної психології та педагогіки, оскільки креативність виступає рушійною силою інновацій та прогресу. У науковій літературі розглядаються різні психологічні умови, що сприяють розвитку творчого потенціалу індивіда.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22705
Розташовується у зібраннях:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
125.pdf1.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.