Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22564
Title: Впровадження афективних психолінгвістичних технік як засіб розвитку навичок спонтанного англомовного мовлення учнів старших класів
Authors: Тіткова, Карина
Keywords: афективні психолінгвістичні техніки
психолінгвістична екологія навчання
мовленнєва активність
мовленнєва поведінка
музикотерапевтичні техніки
англомовне мовлення
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Тіткова К. Впровадження афективних психолінгвістичних технік як засіб розвитку навичок спонтанного англомовного мовлення учнів старших класів / К. Тітова // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 23-26.
Abstract: Метою застосування афективних психолінгвістичних технік є запуск емоційно-забарвлених реакцій учнів як механізму внутрішньої регуляції психічної та мовленнєвої поведінки, де потреба у вербалізації власного емоційного досвіду виступає мотиваційним імпульсом до ініціації мовленнєвої дії. Зазначене ґрунтується на психолінгвістичних положеннях про тісний взаємозв’язок між афективною сферою й мовленнєвою активністю, відповідно до наукових праць П. Д. Макінтайєра, Н. Нейман, М. Фрьоліха, Х. Штерна,
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22564
Appears in Collections:Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trubitsyna.pdf561.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.