Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22564
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТіткова, Карина-
dc.date.accessioned2025-06-27T09:16:12Z-
dc.date.available2025-06-27T09:16:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТіткова К. Впровадження афективних психолінгвістичних технік як засіб розвитку навичок спонтанного англомовного мовлення учнів старших класів / К. Тітова // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 23-26.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22564-
dc.description.abstractМетою застосування афективних психолінгвістичних технік є запуск емоційно-забарвлених реакцій учнів як механізму внутрішньої регуляції психічної та мовленнєвої поведінки, де потреба у вербалізації власного емоційного досвіду виступає мотиваційним імпульсом до ініціації мовленнєвої дії. Зазначене ґрунтується на психолінгвістичних положеннях про тісний взаємозв’язок між афективною сферою й мовленнєвою активністю, відповідно до наукових праць П. Д. Макінтайєра, Н. Нейман, М. Фрьоліха, Х. Штерна,uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectафективні психолінгвістичні технікиuk
dc.subjectпсихолінгвістична екологія навчанняuk
dc.subjectмовленнєва активністьuk
dc.subjectмовленнєва поведінкаuk
dc.subjectмузикотерапевтичні технікиuk
dc.subjectангломовне мовленняuk
dc.titleВпровадження афективних психолінгвістичних технік як засіб розвитку навичок спонтанного англомовного мовлення учнів старших класівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trubitsyna.pdf561.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.