Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22303
Назва: Професійно-орієнтоване навчання англійської мови майбутніх фахівців дошкільної освіти в контексті формування захисної функції дошкільнят
Автори: Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna
Ємельянова, Дар’я Володимирівна
Ключові слова: професійно-орієнтоване навчання
майбутні фахівці дошкільної освіти
англійська мова
захисна функція дошкільнят
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Ємельянова Д. В. Професійно-орієнтоване навчання англійської мови майбутніх фахівців дошкільної освіти в контексті формування захисної функції дошкільнят / Д. В. Ємельянова // Колективна монографія центру українсько-європейського наукового співробітництва Resilience the main challenge and development of resilience competencies in the educational paradigm. - Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2023. - С. 22-35.
Короткий огляд (реферат): Інтеграція української освіти в світовий освітній простір призвела до того, що іншомовне спілкування стає істотним компонентом майбутньої професійної діяльності. Виникає необхідність навчання іноземної мови (далі-ІМ) дітей, починаючи з дошкільного віку. Положення Базового компоненту дошкільної освіти (у новій редакції)1 окреслили пере- орієнтацію дошкільної освіти на розвиток особистості дитини. В основу базового компоненту дошкільної освіти покладено компетентнісний підхід з урахуванням вікових можливостей дітей. Дошкільний вік розглядається як підґрунтя для набуття у подальшому спеціальних знань та вмінь, в якому окреслюються головні лінії розвитку дитини: фізичний, психічний та морально-духовного здоров’я, особистісних цінностей як своєрідного внутрішнього стрижня, ціннісної етичної орієнтації з формування навичок практичного життя, емоційної сприйнятливості, емоційного інтелекту та сприяння розвитку індивідуальності дитини. Отже, базовий компонент спрямовує педагогів на цілісний і загальний розвиток дитини. До його варіативної частини включена іноземна мова, визначено зміст комунікативномовленнєвої компетенції дитини й окреслено результати освітньої діяльності за цим напрямом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22303
Розташовується у зібраннях:Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Emel'yanova Dar'ya Volodymyrivna.pdf365.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.