Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22205
Назва: | Aнтропологічні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до дистанційного навчання учнів початкової школи |
Інші назви: | Anthropological Foundations for Preparing Future Music Teachers to Teach Primary School Students in a Distance Learning Environment |
Автори: | Ашихміна, Наталія Віталіївна Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna |
Ключові слова: | майбутні вчителі музичного мистецтва учні початкової школи дистанційне навчання антропоцентризм музично-педагогічної діяльності prospective music art teachers primary school students distance learning anthropocentrism in music-pedagogical activity |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Київський національний університет культури і мистецтв |
Бібліографічний опис: | Ашихміна Н. В. Aнтропологічні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до дистанційного навчання учнів початкової школи / Н. В. Ашихміна // Філософія культурно-мистецької освіти : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (27-28 березня 2025 р.). - Київ : КНУКіМ, 2024. - С. 10-13. |
Короткий огляд (реферат): | У тезах наголошено, що підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до дистанційного навчання учнів початкової школи є важливим завданням, яке вимагає від студентів не лише опанування певних професійних знань і вмінь, а й глибокого розуміння антропологічних засад музично-педагогічної діяльності. Врахування індивідуальних особливостей учнів, створення комфортного художньо-освітнього середовища, «закоханість» у свою викладацьку справу, налагодження емоційного контакту – ці фактори стають основою для успішного навчання дітей в умовах дистанційного навчання. The theses emphasize that preparing future music teachers for distance learning with primary school pupils is a crucial task that requires students not only to master specific professional knowledge and skills but also to develop a deep understanding of the anthropological foundations of music-pedagogical activity. Taking into account the individual characteristics of pupils, creating a comfortable artistic and educational environment, having a genuine passion for teaching, and establishing emotional connection – these factors become the foundation for successful learning in a distance education setting. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22205 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музично-інструментальної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ashykhmina_N.pdf | 209.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.