Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22205| Title: | Aнтропологічні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до дистанційного навчання учнів початкової школи |
| Other Titles: | Anthropological Foundations for Preparing Future Music Teachers to Teach Primary School Students in a Distance Learning Environment |
| Authors: | Ашихміна, Наталія Віталіївна Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna |
| Keywords: | майбутні вчителі музичного мистецтва учні початкової школи дистанційне навчання антропоцентризм музично-педагогічної діяльності prospective music art teachers primary school students distance learning anthropocentrism in music-pedagogical activity |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Київський національний університет культури і мистецтв |
| Citation: | Ашихміна Н. В. Aнтропологічні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до дистанційного навчання учнів початкової школи / Н. В. Ашихміна // Філософія культурно-мистецької освіти : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (27-28 березня 2025 р.). - Київ : КНУКіМ, 2024. - С. 10-13. |
| Abstract: | У тезах наголошено, що підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до дистанційного навчання учнів початкової школи є важливим завданням, яке вимагає від студентів не лише опанування певних професійних знань і вмінь, а й глибокого розуміння антропологічних засад музично-педагогічної діяльності. Врахування індивідуальних особливостей учнів, створення комфортного художньо-освітнього середовища, «закоханість» у свою викладацьку справу, налагодження емоційного контакту – ці фактори стають основою для успішного навчання дітей в умовах дистанційного навчання. The theses emphasize that preparing future music teachers for distance learning with primary school pupils is a crucial task that requires students not only to master specific professional knowledge and skills but also to develop a deep understanding of the anthropological foundations of music-pedagogical activity. Taking into account the individual characteristics of pupils, creating a comfortable artistic and educational environment, having a genuine passion for teaching, and establishing emotional connection – these factors become the foundation for successful learning in a distance education setting. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22205 |
| Appears in Collections: | Кафедра теоретичної, музично-інструментальної і вокальної підготовки |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ashykhmina_N.pdf | 209.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.