Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22205
Назва: Aнтропологічні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до дистанційного навчання учнів початкової школи
Інші назви: Anthropological Foundations for Preparing Future Music Teachers to Teach Primary School Students in a Distance Learning Environment
Автори: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Ключові слова: майбутні вчителі музичного мистецтва
учні початкової школи
дистанційне навчання
антропоцентризм музично-педагогічної діяльності
prospective music art teachers
primary school students
distance learning
anthropocentrism in music-pedagogical activity
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київський національний університет культури і мистецтв
Бібліографічний опис: Ашихміна Н. В. Aнтропологічні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до дистанційного навчання учнів початкової школи / Н. В. Ашихміна // Філософія культурно-мистецької освіти : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (27-28 березня 2025 р.). - Київ : КНУКіМ, 2024. - С. 10-13.
Короткий огляд (реферат): У тезах наголошено, що підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до дистанційного навчання учнів початкової школи є важливим завданням, яке вимагає від студентів не лише опанування певних професійних знань і вмінь, а й глибокого розуміння антропологічних засад музично-педагогічної діяльності. Врахування індивідуальних особливостей учнів, створення комфортного художньо-освітнього середовища, «закоханість» у свою викладацьку справу, налагодження емоційного контакту – ці фактори стають основою для успішного навчання дітей в умовах дистанційного навчання. The theses emphasize that preparing future music teachers for distance learning with primary school pupils is a crucial task that requires students not only to master specific professional knowledge and skills but also to develop a deep understanding of the anthropological foundations of music-pedagogical activity. Taking into account the individual characteristics of pupils, creating a comfortable artistic and educational environment, having a genuine passion for teaching, and establishing emotional connection – these factors become the foundation for successful learning in a distance education setting.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22205
Розташовується у зібраннях:Кафедра музично-інструментальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ashykhmina_N.pdf209.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.