Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22157
Title: | Організація дистанційного навчання на платформі Moodle: теорія та практика |
Other Titles: | Organizing distance education on the Moodle platform: theory and practice |
Authors: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Листопад, Наталя Леонідівна Lystopad, Natalia |
Keywords: | цифрова трансформація дистанційне навчання освітній процес закладу вищої освіти освітній процес фахової передвищої освіти освітній процес дошкільної освіти платформа Moodle digital transformation distance learning educational process of higher vocational preuniversity and pre-school education Moodle platform |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Листопад О. А. Організація дистанційного навчання на платформі Moodle: теорія та практика / О. А. Листопад, Н. Л. Листопад // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету: збірник наукових праць. Педагогічні науки. - Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2025. - Вип. 70. - С. 145–155. |
Abstract: | Стаття присвячена дослідженню особливостей цифрової трансформації освітнього процесу закладів дошкільної, фахово передвищої і вищої освіти. Розглянути особливості використання платформи Moodle (модульне об’єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище) в освітньому процесі з метою надання дистанційних освітніх послуг та забезпечення продуктивної взаємодії між всіма учасниками освітньої діяльності. Визначено переваги і недоліки застування системи Moodle в професійній діяльності педагогів закладів фахово передвищої, вищої освіти (або вихователів закладів дошкільної освіти). Описано експериментальне дослідження визначення рівнів обізнаності педагогів, вихователів, здобувачів освіти з використанням платформи Moodle (оцінка її зручності, функціональності та впливу на освітній процес). The article is devoted to the study of the peculiarities of digital transformation of the educational process of preschool, vocational and higher education institutions. The article considers the features of using the Moodle platform (modular object-oriented dynamic learning environment) in the educational process with a view to providing distance educational services and ensuring productive interaction between all participants in educational activities. The advantages and disadvantages of using the Moodle system in the professional activity of teachers of higher education institutions (or educators of preschool education institutions) are determined. The article describes an experimental study of determining the levels of awareness of teachers, educators, and students using the Moodle platform (assessment of its convenience, functionality, and impact on the educational process). |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22157 |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lystopad.pdf | 635.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.