Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22157
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii Anatoliyovych-
dc.contributor.authorЛистопад, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorLystopad, Natalia-
dc.date.accessioned2025-05-22T11:16:13Z-
dc.date.available2025-05-22T11:16:13Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад О. А. Організація дистанційного навчання на платформі Moodle: теорія та практика / О. А. Листопад, Н. Л. Листопад // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету: збірник наукових праць. Педагогічні науки. - Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2025. - Вип. 70. - С. 145–155.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22157-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню особливостей цифрової трансформації освітнього процесу закладів дошкільної, фахово передвищої і вищої освіти. Розглянути особливості використання платформи Moodle (модульне об’єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище) в освітньому процесі з метою надання дистанційних освітніх послуг та забезпечення продуктивної взаємодії між всіма учасниками освітньої діяльності. Визначено переваги і недоліки застування системи Moodle в професійній діяльності педагогів закладів фахово передвищої, вищої освіти (або вихователів закладів дошкільної освіти). Описано експериментальне дослідження визначення рівнів обізнаності педагогів, вихователів, здобувачів освіти з використанням платформи Moodle (оцінка її зручності, функціональності та впливу на освітній процес). The article is devoted to the study of the peculiarities of digital transformation of the educational process of preschool, vocational and higher education institutions. The article considers the features of using the Moodle platform (modular object-oriented dynamic learning environment) in the educational process with a view to providing distance educational services and ensuring productive interaction between all participants in educational activities. The advantages and disadvantages of using the Moodle system in the professional activity of teachers of higher education institutions (or educators of preschool education institutions) are determined. The article describes an experimental study of determining the levels of awareness of teachers, educators, and students using the Moodle platform (assessment of its convenience, functionality, and impact on the educational process).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectцифрова трансформаціяuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectосвітній процес закладу вищої освітиuk
dc.subjectосвітній процес фахової передвищої освітиuk
dc.subjectосвітній процес дошкільної освітиuk
dc.subjectплатформа Moodleuk
dc.subjectdigital transformationuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjecteducational process of higheruk
dc.subjectvocational preuniversity and pre-school educationuk
dc.subjectMoodle platformuk
dc.titleОрганізація дистанційного навчання на платформі Moodle: теорія та практикаuk
dc.title.alternativeOrganizing distance education on the Moodle platform: theory and practiceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad.pdf635.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.