Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22117
Title: Можливості інформаційно-цифрових технології в організації педагогічного супроводу дітей, які постраждали від насильства в сім’ї
Other Titles: Possibilities of information and digital technologies in organising pedagogical support for children affected by domestic violence
Authors: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksii Anatoliyovych
Листопад, Наталя Леонідівна
Lystopad, Natalia
Keywords: інформаційно-цифрові технології
педагогічний супровід
діти
домашнє насильство
психолого-педагогічна підтримка
онлайн-ресурси
цифрові інструменти
безпечне середовище
information and digital technologies
pedagogical support
children
digital tools
safe environment
domestic violence
psychological and pedagogical support
online resources
Issue Date: 2025
Publisher: ОДУВС
Citation: Листопад О. А. Можливості інформаційно-цифрових технології в організації педагогічного супроводу дітей, які постраждали від насильства в сім’ї / О. А. Листопад, Н. Л. Листопад // Забезпечення принципу гідності дитини : протидія насильницьким методам виховання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). Одеса : ОДУВС, 2025. – С. 159–162.
Abstract: У статті розкрито потенціал використання інформаційно-цифрових технологій у процесі педагогічного супроводу дітей, які зазнали насильства в сім’ї. Окреслено особливості психологічного та емоційного стану таких дітей, визначено основні принципи організації підтримки з використанням сучасних цифрових інструментів. Розглянуто можливості онлайн-платформ, мобільних застосунків, віртуальних середовищ для забезпечення безпечного та ефективного освітнього простору. Зроблено акцент на важливості міждисциплінарної взаємодії педагогів, психологів та соціальних працівників, що підтримується цифровими засобами комунікації. Представлено практичні рекомендації щодо інтеграції цифрових технологій у супровід дітей, які перебувають у кризовій ситуації. The article reveals the potential of using information and digital technologies in the process of pedagogical support of children who have experienced domestic violence. The peculiarities of the psychological and emotional state of such children are outlined, the basic principles of organising support using modern digital tools are defined. The article considers the possibilities of online platforms, mobile applications, and virtual environments to provide a safe and effective educational space. Emphasis is placed on the importance of interdisciplinary interaction between teachers, psychologists and social workers, supported by digital means of communication. Practical recommendations for integrating digital technologies into the support of children in crisis are presented.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22117
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad.pdf2.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.