Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21087
Назва: | Інтеграція мовної та літературної освіти як засіб формування комунікативної компетентності учнів |
Автори: | Боєва, Евеліна Володимирівна Boieva, Evelina Volodymyrivna Горбенко, Т. |
Ключові слова: | комунікативна компетентность мовна освіта літературна освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Короткий огляд (реферат): | Свідомість людини суттєво змінилася протягом останніх кількох десятиліть. Виникнення та розвиток нових наук, наприклад, таких як лінгвокультурологія, психолінгвістика, створених на основі зв'язків різних наукових галузей свідчить про прагнення людини до пізнання явищ навколишньої дійсності у взаємозв'язку, про прагнення формування цілісної картини світу. Відповідно і освітній процес має бути побудований на виявленні та вивченні взаємозв'язків. Зазначимо, що комунікативна компетентність учня формується і розвивається у процесі навчально-пізнавальної діяльності безпосередньо на уроці української мови і літератури. Усе це орієнтує учителя до інноваційної педагогічної діяльності, пошуку ефективних технологій навчання мови і літератури задля формування особистості учня нового тисячоліття, здатного вільно, правильно й уміло спілкуватися в різних сферах суспільного життя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21087 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 827.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.