Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21087
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоєва, Евеліна Володимирівна-
dc.contributor.authorBoieva, Evelina Volodymyrivna-
dc.contributor.authorГорбенко, Т.-
dc.date.accessioned2024-12-18T14:32:08Z-
dc.date.available2024-12-18T14:32:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21087-
dc.description.abstractСвідомість людини суттєво змінилася протягом останніх кількох десятиліть. Виникнення та розвиток нових наук, наприклад, таких як лінгвокультурологія, психолінгвістика, створених на основі зв'язків різних наукових галузей свідчить про прагнення людини до пізнання явищ навколишньої дійсності у взаємозв'язку, про прагнення формування цілісної картини світу. Відповідно і освітній процес має бути побудований на виявленні та вивченні взаємозв'язків. Зазначимо, що комунікативна компетентність учня формується і розвивається у процесі навчально-пізнавальної діяльності безпосередньо на уроці української мови і літератури. Усе це орієнтує учителя до інноваційної педагогічної діяльності, пошуку ефективних технологій навчання мови і літератури задля формування особистості учня нового тисячоліття, здатного вільно, правильно й уміло спілкуватися в різних сферах суспільного життя.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectкомунікативна компетентностьuk
dc.subjectмовна освітаuk
dc.subjectлітературна освітаuk
dc.titleІнтеграція мовної та літературної освіти як засіб формування комунікативної компетентності учнівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf827.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.