Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20858| Назва: | Формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку: проблематика та психолого-педагогічні рішення | 
| Автори: | Кримова, Наталія Олексіївна Krymova, Nataliya Oleksiivna Бирка, А. В. | 
| Ключові слова: | старший дошкільний вік психолого-педагогічне рішення ідентичність особистість | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» | 
| Бібліографічний опис: | Кримова Н. О. Формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку: проблематика та психолого-педагогічні рішення / Н. О. Кримова, А. В. Бирка // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 244-249 | 
| Короткий огляд (реферат): | У сучасному світі, який зазнає постійних соціальних, економічних та культурних змін, формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку набуває осо- бливої важливості. Цей процес є фундаментальним для пода- льшого розвитку особистості дитини, впливає на її соціальну адаптацію, формування самосвідомості та самовизначення в майбутньому. Питання ідентичності не до кінця вивчене в динаміці розвитку дітей дошкільного віку. Загалом не існує чітких стратегій, методик, рекомендацій щодо виховання осо- бистісної ідентичності. Зокрема, у контексті української сис- теми дошкільної освіти, проблема формування ідентичності є актуальною через необхідність створення умов для всебічного розвитку особистості дитини, здатної до самостійного прийн- яття рішень і соціальної інтеграції. Тому, вивчення процесу формування особистісної ідентичності у дітей старшого до- шкільного віку, а також визначення педагогічних умов, що сприяють ефективності цього процесу, є першочерговим пи- танням у психолого-педагогічній практиці. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20858 | 
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 37.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
