Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20858Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кримова, Наталія Олексіївна | - | 
| dc.contributor.author | Krymova, Nataliya Oleksiivna | - | 
| dc.contributor.author | Бирка, А. В. | - | 
| dc.date.accessioned | 2024-11-19T10:58:45Z | - | 
| dc.date.available | 2024-11-19T10:58:45Z | - | 
| dc.date.issued | 2024 | - | 
| dc.identifier.citation | Кримова Н. О. Формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку: проблематика та психолого-педагогічні рішення / Н. О. Кримова, А. В. Бирка // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 244-249 | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20858 | - | 
| dc.description.abstract | У сучасному світі, який зазнає постійних соціальних, економічних та культурних змін, формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку набуває осо- бливої важливості. Цей процес є фундаментальним для пода- льшого розвитку особистості дитини, впливає на її соціальну адаптацію, формування самосвідомості та самовизначення в майбутньому. Питання ідентичності не до кінця вивчене в динаміці розвитку дітей дошкільного віку. Загалом не існує чітких стратегій, методик, рекомендацій щодо виховання осо- бистісної ідентичності. Зокрема, у контексті української сис- теми дошкільної освіти, проблема формування ідентичності є актуальною через необхідність створення умов для всебічного розвитку особистості дитини, здатної до самостійного прийн- яття рішень і соціальної інтеграції. Тому, вивчення процесу формування особистісної ідентичності у дітей старшого до- шкільного віку, а також визначення педагогічних умов, що сприяють ефективності цього процесу, є першочерговим пи- танням у психолого-педагогічній практиці. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk | 
| dc.subject | старший дошкільний вік | uk | 
| dc.subject | психолого-педагогічне рішення | uk | 
| dc.subject | ідентичність | uk | 
| dc.subject | особистість | uk | 
| dc.title | Формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку: проблематика та психолого-педагогічні рішення | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 37.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
