Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20858| Title: | Формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку: проблематика та психолого-педагогічні рішення | 
| Authors: | Кримова, Наталія Олексіївна Krymova, Nataliya Oleksiivna Бирка, А. В. | 
| Keywords: | старший дошкільний вік психолого-педагогічне рішення ідентичність особистість | 
| Issue Date: | 2024 | 
| Publisher: | ТОВ «Лерадрук» | 
| Citation: | Кримова Н. О. Формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку: проблематика та психолого-педагогічні рішення / Н. О. Кримова, А. В. Бирка // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 244-249 | 
| Abstract: | У сучасному світі, який зазнає постійних соціальних, економічних та культурних змін, формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку набуває осо- бливої важливості. Цей процес є фундаментальним для пода- льшого розвитку особистості дитини, впливає на її соціальну адаптацію, формування самосвідомості та самовизначення в майбутньому. Питання ідентичності не до кінця вивчене в динаміці розвитку дітей дошкільного віку. Загалом не існує чітких стратегій, методик, рекомендацій щодо виховання осо- бистісної ідентичності. Зокрема, у контексті української сис- теми дошкільної освіти, проблема формування ідентичності є актуальною через необхідність створення умов для всебічного розвитку особистості дитини, здатної до самостійного прийн- яття рішень і соціальної інтеграції. Тому, вивчення процесу формування особистісної ідентичності у дітей старшого до- шкільного віку, а також визначення педагогічних умов, що сприяють ефективності цього процесу, є першочерговим пи- танням у психолого-педагогічній практиці. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20858 | 
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
