Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20840| Title: | Освітньо-виховний потенціал природи у розвитку дітей від 2-4 років (на прикладі швейцарського лісового дитячого садка КлеверКідз) | 
| Authors: | Валлер, К. М. | 
| Keywords: | розвиток дітей дитячий садок КлеверКідз освітньо-виховний потенціал | 
| Issue Date: | 2024 | 
| Publisher: | ТОВ «Лерадрук» | 
| Citation: | Валлер К. М. Освітньо-виховний потенціал природи у розвитку дітей від 2-4 років (на прикладі швейцарського лісового дитячого садка КлеверКідз) / К. М. Валлер // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 132-142 | 
| Abstract: | У сучасній освіті все частіше виникає потреба перегля- нути традиційні підходи до виховання дітей, особливо у до- шкільний період. На тлі зростаючого урбанізму, технологіч- ного прогресу та обмеженого доступу до природи, діти деда- лі рідше мають можливість взаємодіяти з природним середо- вищем, що негативно впливає на їхній емоційний, когнітив- ний та фізичний розвиток. Сучасні дослідження підтверджу- ють, що природне середовище сприяє гармонійному розвит- ку дитини, а вплив природи на виховання та навчання значно перевищує ефекти, що досягаються у закритих просторах | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20840 | 
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
