Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20840
Title: Освітньо-виховний потенціал природи у розвитку дітей від 2-4 років (на прикладі швейцарського лісового дитячого садка КлеверКідз)
Authors: Валлер, К. М.
Keywords: розвиток дітей
дитячий садок
КлеверКідз
освітньо-виховний потенціал
Issue Date: 2024
Publisher: ТОВ «Лерадрук»
Citation: Валлер К. М. Освітньо-виховний потенціал природи у розвитку дітей від 2-4 років (на прикладі швейцарського лісового дитячого садка КлеверКідз) / К. М. Валлер // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 132-142
Abstract: У сучасній освіті все частіше виникає потреба перегля- нути традиційні підходи до виховання дітей, особливо у до- шкільний період. На тлі зростаючого урбанізму, технологіч- ного прогресу та обмеженого доступу до природи, діти деда- лі рідше мають можливість взаємодіяти з природним середо- вищем, що негативно впливає на їхній емоційний, когнітив- ний та фізичний розвиток. Сучасні дослідження підтверджу- ють, що природне середовище сприяє гармонійному розвит- ку дитини, а вплив природи на виховання та навчання значно перевищує ефекти, що досягаються у закритих просторах
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20840
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.