Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20840
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Валлер, К. М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-15T12:25:01Z | - |
dc.date.available | 2024-11-15T12:25:01Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Валлер К. М. Освітньо-виховний потенціал природи у розвитку дітей від 2-4 років (на прикладі швейцарського лісового дитячого садка КлеверКідз) / К. М. Валлер // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 132-142 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20840 | - |
dc.description.abstract | У сучасній освіті все частіше виникає потреба перегля- нути традиційні підходи до виховання дітей, особливо у до- шкільний період. На тлі зростаючого урбанізму, технологіч- ного прогресу та обмеженого доступу до природи, діти деда- лі рідше мають можливість взаємодіяти з природним середо- вищем, що негативно впливає на їхній емоційний, когнітив- ний та фізичний розвиток. Сучасні дослідження підтверджу- ють, що природне середовище сприяє гармонійному розвит- ку дитини, а вплив природи на виховання та навчання значно перевищує ефекти, що досягаються у закритих просторах | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | розвиток дітей | uk |
dc.subject | дитячий садок | uk |
dc.subject | КлеверКідз | uk |
dc.subject | освітньо-виховний потенціал | uk |
dc.title | Освітньо-виховний потенціал природи у розвитку дітей від 2-4 років (на прикладі швейцарського лісового дитячого садка КлеверКідз) | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
22.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.