Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВаллер, К. М.-
dc.date.accessioned2024-11-15T12:25:01Z-
dc.date.available2024-11-15T12:25:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВаллер К. М. Освітньо-виховний потенціал природи у розвитку дітей від 2-4 років (на прикладі швейцарського лісового дитячого садка КлеверКідз) / К. М. Валлер // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 132-142uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20840-
dc.description.abstractУ сучасній освіті все частіше виникає потреба перегля- нути традиційні підходи до виховання дітей, особливо у до- шкільний період. На тлі зростаючого урбанізму, технологіч- ного прогресу та обмеженого доступу до природи, діти деда- лі рідше мають можливість взаємодіяти з природним середо- вищем, що негативно впливає на їхній емоційний, когнітив- ний та фізичний розвиток. Сучасні дослідження підтверджу- ють, що природне середовище сприяє гармонійному розвит- ку дитини, а вплив природи на виховання та навчання значно перевищує ефекти, що досягаються у закритих просторахuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectрозвиток дітейuk
dc.subjectдитячий садокuk
dc.subjectКлеверКідзuk
dc.subjectосвітньо-виховний потенціалuk
dc.titleОсвітньо-виховний потенціал природи у розвитку дітей від 2-4 років (на прикладі швейцарського лісового дитячого садка КлеверКідз)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.