Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20825| Назва: | Агресія сучасних дітей старшого дошкільного віку: чинники та наслідки | 
| Автори: | Кримова, Наталія Олексіївна Krymova, Nataliya Oleksiivna Капліста, Д. С. | 
| Ключові слова: | дошкільний вік агресія старший дошкільний вік дитяча агресія | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» | 
| Бібліографічний опис: | Кримова Н. О. Агресія сучасних дітей старшого дошкільного віку: чинники та наслідки / Н. О. Кримова, Д. С. Капліста // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 47-52 | 
| Короткий огляд (реферат): | Дошкільний вік є критично важливим для формування та закріплення цілої низки моделей поведінки. Деструктивні реакції характерні для більшості дітей дошкільного віку, але по мірі засвоєння правил і норм діяльності, вони перероста- ють у соціально прийнятні форми поведінки. Однак, у деяких дітей агресія не тільки зберігається, але й розвивається і стає постійною рисою особистості. Як наслідок, знижується про- дуктивний потенціал дитини. Тому, агресія у дітей старшого дошкільного віку – це серйозна проблема, яка потребує уваги як з боку батьків, так і освітян. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20825 | 
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 8.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
