Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20825
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКримова, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorKrymova, Nataliya Oleksiivna-
dc.contributor.authorКапліста, Д. С.-
dc.date.accessioned2024-11-14T14:18:09Z-
dc.date.available2024-11-14T14:18:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКримова Н. О. Агресія сучасних дітей старшого дошкільного віку: чинники та наслідки / Н. О. Кримова, Д. С. Капліста // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 47-52uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20825-
dc.description.abstractДошкільний вік є критично важливим для формування та закріплення цілої низки моделей поведінки. Деструктивні реакції характерні для більшості дітей дошкільного віку, але по мірі засвоєння правил і норм діяльності, вони перероста- ють у соціально прийнятні форми поведінки. Однак, у деяких дітей агресія не тільки зберігається, але й розвивається і стає постійною рисою особистості. Як наслідок, знижується про- дуктивний потенціал дитини. Тому, агресія у дітей старшого дошкільного віку – це серйозна проблема, яка потребує уваги як з боку батьків, так і освітян.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectагресіяuk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectдитяча агресіяuk
dc.titleАгресія сучасних дітей старшого дошкільного віку: чинники та наслідкиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.