Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20810| Назва: | Особливості виконавської вокальної культури епохи бароко |
| Автори: | Лісі, Чжоу Вороновська, Ольга Володимирівна Voronovskaya, Olga Volodymyrivna |
| Ключові слова: | практика вокальної культури художньо-історична роль художньо-стилістичний аспект |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
| Бібліографічний опис: | Чжоу Лісі Особливості виконавської вокальної культури епохи бароко /Лісі Чжоу ,Вороновська О.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.88-90 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається виконавська практика вокальної культури епохи бароко. Виявлено основні критерії та чинники ідеалу звучання голосу співака. Художньо-стилістичний аспект виконання вокальних барокових творів розглянуто в аспекті найважливішого досягнення епохи бароко - особливого типу історичного способу формування вокалу – методу belcanto. Проаналізовано художньо-історичну роль теорії афекту як смислової сутності барокової музики |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20810 |
| Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 34.pdf | 3.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.