Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20810
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лісі, Чжоу | - |
dc.contributor.author | Вороновська, Ольга Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Voronovskaya, Olga Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T13:15:57Z | - |
dc.date.available | 2024-11-13T13:15:57Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Чжоу Лісі Особливості виконавської вокальної культури епохи бароко /Лісі Чжоу ,Вороновська О.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.88-90 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20810 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається виконавська практика вокальної культури епохи бароко. Виявлено основні критерії та чинники ідеалу звучання голосу співака. Художньо-стилістичний аспект виконання вокальних барокових творів розглянуто в аспекті найважливішого досягнення епохи бароко - особливого типу історичного способу формування вокалу – методу belcanto. Проаналізовано художньо-історичну роль теорії афекту як смислової сутності барокової музики | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | uk |
dc.subject | практика вокальної культури | uk |
dc.subject | художньо-історична роль | uk |
dc.subject | художньо-стилістичний аспект | uk |
dc.title | Особливості виконавської вокальної культури епохи бароко | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.