Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20805
Назва: | Content and structure of future vocal teachers` self-improvement |
Автори: | Юньцзе, Ван Демидова, Марина |
Ключові слова: | personality-oriented context self-improvement acquires personality-directed processes |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Бібліографічний опис: | Ван Юньцзе Content and structure of future vocal teachers` self-improvement /Юньцзе Ван ,Демидова М.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.73-74 |
Короткий огляд (реферат): | In the first decades of the XXI century, self-improvement acquires a personality-oriented context, which adjusts it to the very process of self-improvement of future vocal teachers in the process of creating a creative design of their own perfect image. Self-improvement is an activity that relies on one's own desire to build an image of a perfect specialist, a vocal teacher, to identify an individual trajectory of its achievement and to reflect on the results obtained. It should be noted that self-improvement by its essential features is based on personality-directed processes that are associated with the phenomenon of the self |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20805 |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
26.pdf | 3.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.