Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20805
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮньцзе, Ван-
dc.contributor.authorДемидова, Марина-
dc.date.accessioned2024-11-13T12:23:05Z-
dc.date.available2024-11-13T12:23:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВан Юньцзе Content and structure of future vocal teachers` self-improvement /Юньцзе Ван ,Демидова М.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.73-74uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20805-
dc.description.abstractIn the first decades of the XXI century, self-improvement acquires a personality-oriented context, which adjusts it to the very process of self-improvement of future vocal teachers in the process of creating a creative design of their own perfect image. Self-improvement is an activity that relies on one's own desire to build an image of a perfect specialist, a vocal teacher, to identify an individual trajectory of its achievement and to reflect on the results obtained. It should be noted that self-improvement by its essential features is based on personality-directed processes that are associated with the phenomenon of the selfuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectpersonality-oriented contextuk
dc.subjectself-improvement acquiresuk
dc.subjectpersonality-directed processesuk
dc.titleContent and structure of future vocal teachers` self-improvementuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.