Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20778
Title: Методологічні підходи та педагогічні принципи навчання співу в закладах мистецької освіти України та Ізраїлю
Authors: Бендікова, Світлана
Keywords: культурний розвиток
музична освіта
філософська концепція
вокал
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Citation: Світлана Бендікова /Методологічні підходи та педагогічні принципи навчання співу в закладах мистецької освіти України та Ізраїлю /Бендікова Світлана //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.25-27
Abstract: Музична освіта є важливим чинником емоційного, естетичного та культурного розвитку особистості. Виклики, які стоять перед сучасною мистецькою освітою вимагають впровадження науково обґрунтованих підходів до навчання вокалу, з урахуванням унікальних культурних, соціальних та історичних умов України та Ізраїлю. Міжкультурна взаємодія, що базується на обміні досвідом, сприятиме збагаченню освітніх систем обох країн.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20778
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf3.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.