Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20778
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБендікова, Світлана-
dc.date.accessioned2024-11-12T08:24:06Z-
dc.date.available2024-11-12T08:24:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСвітлана Бендікова /Методологічні підходи та педагогічні принципи навчання співу в закладах мистецької освіти України та Ізраїлю /Бендікова Світлана //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.25-27uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20778-
dc.description.abstractМузична освіта є важливим чинником емоційного, естетичного та культурного розвитку особистості. Виклики, які стоять перед сучасною мистецькою освітою вимагають впровадження науково обґрунтованих підходів до навчання вокалу, з урахуванням унікальних культурних, соціальних та історичних умов України та Ізраїлю. Міжкультурна взаємодія, що базується на обміні досвідом, сприятиме збагаченню освітніх систем обох країн.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectкультурний розвитокuk
dc.subjectмузична освітаuk
dc.subjectфілософська концепціяuk
dc.subjectвокалuk
dc.titleМетодологічні підходи та педагогічні принципи навчання співу в закладах мистецької освіти України та Ізраїлюuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf3.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.