Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20778
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБендікова, Світлана-
dc.date.accessioned2024-11-12T08:24:06Z-
dc.date.available2024-11-12T08:24:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСвітлана Бендікова /Методологічні підходи та педагогічні принципи навчання співу в закладах мистецької освіти України та Ізраїлю /Бендікова Світлана //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.25-27uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20778-
dc.description.abstractМузична освіта є важливим чинником емоційного, естетичного та культурного розвитку особистості. Виклики, які стоять перед сучасною мистецькою освітою вимагають впровадження науково обґрунтованих підходів до навчання вокалу, з урахуванням унікальних культурних, соціальних та історичних умов України та Ізраїлю. Міжкультурна взаємодія, що базується на обміні досвідом, сприятиме збагаченню освітніх систем обох країн.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectкультурний розвитокuk
dc.subjectмузична освітаuk
dc.subjectфілософська концепціяuk
dc.subjectвокалuk
dc.titleМетодологічні підходи та педагогічні принципи навчання співу в закладах мистецької освіти України та Ізраїлюuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf3.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.