Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20408
Назва: Психологічні виклики мотивації навчальної активності студентів у період воєнного напруження
Автори: Стеблина, А. О.
Дідух, Микола Леонтійович
Ключові слова: стрес і тривога
психологічна травма
умови воєнного конфлікту
втрата мети та перспективи
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Стеблина А. О. Психологічні виклики мотивації навчальної активності студентів у період воєнного напруження / А. О. Стеблина, М. Л. Дідух // Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С. 283-285.
Короткий огляд (реферат): Ситуація воєнного конфлікту може поглибити психологічні виклики, які студенти зустрічають у своєму навчанні. Такі умови часто супроводжуються стресом, тривогою, небезпекою та невизначеністю, що може вплинути на їхню мотивацію та академічну продуктивність. Ось деякі з психологічних проблем, які можуть виникнути в таких обставинах:
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20408
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми практичної психології (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
81.pdf4.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.