Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20408
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стеблина, А.О. | - |
dc.contributor.author | Дідух, Микола Леонтійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-17T07:27:47Z | - |
dc.date.available | 2024-10-17T07:27:47Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Стеблина А.О.,Психологічні виклики мотивації навчальної активності студентів у період воєнного напруження / А.О.Стеблина,М.Л.Дідух// Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С.283-285 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20408 | - |
dc.description.abstract | Ситуація воєнного конфлікту може поглибити психологічні виклики, які студенти зустрічають у своєму навчанні. Такі умови часто супроводжуються стресом, тривогою, небезпекою та невизначеністю, що може вплинути на їхню мотивацію та академічну продуктивність. Ось деякі з психологічних проблем, які можуть виникнути в таких обставинах: | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | uk |
dc.subject | стрес і тривога | uk |
dc.subject | психологічна травма | uk |
dc.subject | умови воєнного конфлікту | uk |
dc.subject | втрата мети та перспективи | uk |
dc.title | Психологічні виклики мотивації навчальної активності студентів у період воєнного напруження | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми практичної психології (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
81.pdf | 4.41 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.