Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2029
Назва: Humanism and humanity as a future doctor’s personal qualities: current state and ways of formation
Інші назви: Гуманізм та гуманність як особистісні якості майбутнього лікаря: сучасний стан і шляхи формування
Автори: Tsikhotska, O. A.
Lozynska, L. F.
Ціхоцька, О. А.
Лозинська, Л.Ф.
Ключові слова: value orientation
value orientation
value orientation
English language
humanistic values
education
educational capacity of study material
English language
humanistic values
education
educational capacity of study material
ціннісні орієнтації
гуманізація
англійська мова
уманістичні цінності
виховання
виховні можливості навчального матеріалу
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Tsikhotska O. A., Lozynska L. F. Humanism and humanity as a future doctor’s personal qualities: current state and ways of formation. / O. A. Tsikhotska, L. F. Lozynska // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . –– 2016. – №10. – 206–211.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the problem of investigation of the formation of future doctors’ value orientation in the process of studying foreign languages. The authors made an attempt to analyse the current level of humanistic value orientations’ development in future doctors. The specific character of humanism-oriented education by means of the university subject “English Language” is discovered. The pedagogical conditions of the students’ familiarisation with humanistic value orientations, which assist purposeful and effective management of this procСтаттю присвячено проблемі дослідження ціннісних орієнтацій майбутніх лікарів та їх формуванню в процесі вивчення іноземної мови. Українське суспільство зазнає змін, які впливають на внутрішній світ молодих людей. Сучасна освіта повинна не тільки надавати інформацію, але й сприяти формуванню найкращих якостей у майбутніх фахівців. Гуманізм повинен стати невід’ємною рисою особистості майбутнього лікаря. Поняттягуманізму досліджувалось різними галузями наук. Педагогіка розглядає гуманізм як всебічне та гармонічне виховання молодих людей та роз’яснює сутність виховання в сучасному суспільстві. Автори зробили спробу проаналізувати поточний рівень формування гуманістичних ціннісних орієнтацій(ГЦО) у майбутніх лікарів, виявити специфіку гуманістичного виховання під час викладання предмету «Англійська мова», розробити педагогічні умови та методику формування гуманістичних ціннісних орієнтацій у майбутніх лікарів. Констатуючий експеримент надав можливості визначити початкові рівні сформованості гуманістичних ціннісних орієнтацій майбутніх лікарів (високий – 27,5%, середній – 50% та низький – 22,5%). На підставі отриманих результатів автори розробили та експериментально перевірили технологію виховання ГЦО у майбутніх лікарів. Оскільки цінності є важливою частиною мотиваційної структури особистості, важливо щоб вони були гуманістичними, тобто наповнені нормами доброти, толерантності, терпимості. Саме вихованню таких якостей сприяє розробле- на педагогічна технологія, що базується на оцінці та урахуванні психологічних особливостей сучасного студентства, використанні виховних можливостей навчального матеріалу з англійської мови та розвитку ціннісної свідомості шляхом включення в педагогічний процес емоційної, вольової та пізнавальної сфер особистості майбутнього лікаря. Результатом запровадження авторської технології було збільшення високого та середнього рівня сформованості ГЦО сукупно з 77,5% до 85,7% що підтверджує її результативність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2029
ISSN: 2311-8466
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsikhotska O. A.,.pdf640.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.