Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20253
Назва: Методологічні засади формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку
Автори: Рудічєва, Н. К.
Ключові слова: аксіологічна компетентність
учні молодшого шкільного віку
синергетичний підхід
системний підхід
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Рудічєва Н. К. Методологічні засади формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку / Н. К. Рудічєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 99-107.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито актуальність реалізації системно-синергетичного підходу у формуванні аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку. На основі проведеного аналізу досліджуваної проблеми встановлено, що питанням системно-синергетичного підходу в освітньому процесі приділено достатньо наукових праць, але водночас відсутні дослідження реалізації системно- синергетичного підходу в освітньому процесі початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20253
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf310.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.