Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20253
Назва: | Методологічні засади формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку |
Автори: | Рудічєва, Н. К. |
Ключові слова: | аксіологічна компетентність учні молодшого шкільного віку синергетичний підхід системний підхід |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Рудічєва Н. К. Методологічні засади формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку / Н. К. Рудічєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 99-107. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито актуальність реалізації системно-синергетичного підходу у формуванні аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку. На основі проведеного аналізу досліджуваної проблеми встановлено, що питанням системно-синергетичного підходу в освітньому процесі приділено достатньо наукових праць, але водночас відсутні дослідження реалізації системно- синергетичного підходу в освітньому процесі початкової школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20253 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 310.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.