Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20253
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРудічєва, Н. К.-
dc.date.accessioned2024-09-19T11:28:41Z-
dc.date.available2024-09-19T11:28:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРудічєва Н. К. Методологічні засади формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку / Н. К. Рудічєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 99-107.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20253-
dc.description.abstractУ статті розкрито актуальність реалізації системно-синергетичного підходу у формуванні аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку. На основі проведеного аналізу досліджуваної проблеми встановлено, що питанням системно-синергетичного підходу в освітньому процесі приділено достатньо наукових праць, але водночас відсутні дослідження реалізації системно- синергетичного підходу в освітньому процесі початкової школи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectаксіологічна компетентністьuk
dc.subjectучні молодшого шкільного вікуuk
dc.subjectсинергетичний підхідuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.titleМетодологічні засади формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf310.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.