Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20239
Назва: Professional and higher art-pedagogical education in alleviating social conflicts: experience of China’s ethnic minorities
Інші назви: Професійна та вища мистецько-педагогічна освіта в подоланні соціальних конфліктів: досвід етнічних меншин Китаю
Автори: Liu Xi
Ключові слова: People’s Republic of China (PRC)
social conflict
ethnic minority
state management
artpedagogical education
КНР
соціальний конфлікт
етнічна меншина
управління державою
художньо-педагогічна освіта
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Liu Xi. Professional and higher art-pedagogical education in alleviating social conflicts: experience of China’s ethnic minorities / Liu Xi // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 9-14
Короткий огляд (реферат): Studying the experience of the People’s Republic of China in addressing social issues concerning ethnic minorities through their involvement in high art-pedagogical education holds significant relevance for Ukraine. As Ukraine grapples with its own challenges related to the integration and inclusion of ethnic minorities, particularly in the context of cultural preservation and education, the Chinese approach offers valuable insights and potential solutions. The purpose of the article is to present Chinese approaches to solving social problems of national minorities through their access to higher artistic and pedagogical education. In particular, such issues as the preservation of the cultural identity of national minorities, the levelling of social conflicts within the minorities themselves and at the “state-minority” level, access to higher education as a way to resolve social conflicts, and others are considered. Studying China’s experience in addressing social issues concerning ethnic minorities through high art-pedagogical education provides Ukraine with valuable lessons and strategies for promoting cultural preservation, social cohesion, and economic development within its own diverse society. For writing the article, methodological approaches such as Literature Review, Comparative Analysis, Multidisciplinary Approach, and Policy Analysis were used. These methods are typical for scientific research in general education, social education, and comparative studies, allowing the authors to examine the problems from various perspectives. The following results were obtained: The Chinese experience in addressing social conflicts related to ethnic minorities through professional music-pedagogical education can provide valuable insights for Ukraine, which faces similar challenges in its multicultural and multiethnic society. Additionally, it offers practical models for comprehensive social support for ethnic minority representatives. Вивчення досвіду Китайської Народної Республіки у вирішенні (чи нівелюванні) соціальних проблем етнічних меншин шляхом їх залучення до вищої мистецько-педагогічної освіти є актуальним для України. Оскільки Україна стикається з власними викликами, пов’язаними з інтеграцією та залученням етнічних меншин, зокрема в контексті збереження їхньої самобутньої культури через освіту, китайський підхід пропонує цінні ідеї та потенційні рішення. Мета статті – представити китайські підходи до вирішення/нівелювання соціальних проблем національних меншин через доступ до професійної та вищої мистецько-педагогічної освіти. Зокрема, розглядаються такі проблемні аспекти, як збереження культурної ідентичності національних меншин, нівелювання соціальних конфліктів усередині самих меншин та на рівні «держава-меншина», доступ до вищої освіти як спосіб вирішення соціальних конфліктів та інші. Вивчення досвіду Китаю у вирішенні соціальних проблем етнічних меншин через професійну та вищу мистецько-педагогічну освіту дає Україні цінні уроки та стратегії сприяння збереженню культури, соціальної згуртованості та економічного розвитку в її різноманітному суспільстві. Для написання статті були використані такі методичні підходи, як огляд літератури, порівняльний аналіз, мультидисциплінарний підхід та загальний аналіз державної політики з цього аспекту. Ці методи характерні для наукових досліджень у галузі загальної педагогіки, соціальної педагогіки та компаративістики, що дозволяє авторам розглядати проблему з різних ракурсів. Було отримано такі результати: китайський досвід вирішення соціальних конфліктів, пов’язаних з етнічними меншинами, через вищу та професійну мистецько-педагогічну освіту може дати цінну інформацію для України, яка стикається з подібними викликами у своєму полікультурному та поліетнічному суспільстві. Крім того, він пропонує практичні моделі комплексної соціальної підтримки представників етнічних меншин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20239
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf276.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.