Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2016
Title: Project-based method as a means of interactive teaching of english
Other Titles: Метод проектів як інтерактивний метод навчання англійської мови
Authors: Trubitsynа, Olha Mykhailivna
Muimaster, Anna
Трубіцина, Ольга Михайлівна
Муймастер, Анна Анатоліївна
Keywords: project-based method
project-based teaching
higher educational institution
метод проектів
викладання
ВНЗ
іноземні мови
студенти
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Trubitsyna O. M., Muimaster A. A. Project-based method as a means of interactive teaching of english / O. M Trubitsyna., A. A. Muimaster // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2016. – № 10. – С. 179– 182
Abstract: The article deals with the project-based method in teaching English as a foreign language in universities. Both theoretical background and practical implementation of the method are considered in the research. The origin, main concept and the advantages of the projects-based method are describedУ статті розглянуто застосування методу проектів у викладанні англійської мови як іноземної у ВНЗ.Бурхливий розвиток науки та техніки вимагає застосування більш сучасних методів і підходів до навчання іноземних мов. Методами, які б повністю відповідали потребам суспільства, стають інтерактивні методи навчання, зокрема проектний, адже вони мають на меті підвищення усвідомленості та міцності отримуваного знання за рахунок сучасного та творчого підходу. Проаналізовано теоретичне підґрунтя та практична реалізація методу. Велика увага приділена походженню, головним концептам та перевагам методу проектів. Наразі метод проектів є одним із найсучасніших ефективних методик у викладанні англійської мови. Саме проектне навчання як один із інтерактивних методів найбільш сприяє розвитку пізнавальних здібностей учнів і студентів, готує їх до подальшої безперервної самоосвіти.Будь-яка проектна робота є, передусім, самостійною роботою, що здійснюєтьсяпід керівництвом вчителя чи викладача.Такий вид діяльності інтегрує індивідуальну та колективну навчально-пошукову активність, яка, в свою чергу, вимагає раціональної організації та успішного контролю. Головними ж цілями проектної самостійної роботи у ВНЗ є створення комфортних умов для розвитку особис- тості студента, адже проект вчить не тільки отримувати та відтворювати знання, а й творчо їх застосовувати; дати можливість студентові під час презентації проекту відчути, що він виступає як індивідуальність, здібна не лише оцінювати дійсність, а й проектувати зміни, необхідні для покращення рівня володіння англійською мо- вою.За характером проекти, що можуть бути застосовані у самостійній роботі студентів-першокурсників, поділяються на: дослідницькі (характеризуються продуманою структурою, визначенням цілей, обґрунтованою актуальністю предмета дослідження), творчі(велика увага приділяється оформленню результатів, формами якого можуть бути презентації, репортажі, альбоми, газети і т.д.), інформаційні (орієнтовані на збір інформації про певне явище чи подію з метою ознайомлення великої аудиторії з нею), практико зорієнтовані (мають чітко визначений результат діяльності учасників, який зорієнтований на соціальні інтереси чи потреби студентів, наприклад, права студентів, проект реконструкції навчального корпусу тощо).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2016
ISSN: 2311-8466
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trubitsyna O. M., Muimaster A. A..pdf707.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.