Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20138
Назва: Інтегративний підхід у формуванні дидактичної культури майбутніх педагогів
Автори: Княжева, Ірина Анатоліївна
Шицзя, Хе
Ключові слова: інтегративний підхід
методологія
професійно-педагогічна культура
дидактична культура
педагог
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Княжева І.А.Інтегративний підхід у формуванні дидактичної культури майбутніх педагогів/І.А.Княжева,Хе Шицзя// // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2024. – № 1 С.121-125
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі, де глобалізаційні процеси пронизують кожен аспект суспільного життя, інтеграція стає ключовою передумовою для прогресивних змін, зокрема й в освітній сфері. Пріоритетність набувають методологічні підходи, які відображають єдність цінностей культури й цивілізаційних надбань, співвідношення особистості та соціуму. Інтегративний підхід у цьому контексті виступає як ключовий механізм, інструмент якісної підготовки прийдешніх поколінь до викликів сучасного світу, що допомагає створити освітнє середовище, яке сприяє особистісно-професійному розвитку компетентних і конкурентоспроможних педагогів зі сформованою дидактичною культурою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20138
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf253.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.