Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20070| Назва: | Наукові підходи та педагогічні принципи формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи |
| Автори: | Богяну, Катерина Олександрівна |
| Ключові слова: | інклюзивне навчання майбутній учитель музичного мистецтва наукові підходи педагогічні принципи |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
| Бібліографічний опис: | Богяну К.О.Наукові підходи та педагогічні принципи формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи/К.О.Богяну//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1.С.5-10 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито актуальну проблему сучасної мистецької освіти стосовно здат- ності майбутніх учителів музичного мистецтва здійснювати інклюзивне навчання в основній школи. З’ясовано, що, незважаючи на шерег відповідних досліджень сучас- них науковців, проблема формування готовності майбутніх учителів музичного мис- тецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи є недостатньо розглянутою щодо методологічних засад її вирішення. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20070 |
| Розташовується у зібраннях: | №1 (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 1.pdf | 211.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.