Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20070
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогяну, Катерина Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-08-28T07:02:11Z-
dc.date.available2024-08-28T07:02:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБогяну К.О.Наукові підходи та педагогічні принципи формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи/К.О.Богяну//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1.С.5-10uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20070-
dc.description.abstractУ статті розкрито актуальну проблему сучасної мистецької освіти стосовно здат- ності майбутніх учителів музичного мистецтва здійснювати інклюзивне навчання в основній школи. З’ясовано, що, незважаючи на шерег відповідних досліджень сучас- них науковців, проблема формування готовності майбутніх учителів музичного мис- тецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи є недостатньо розглянутою щодо методологічних засад її вирішення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectінклюзивне навчанняuk
dc.subjectмайбутній учитель музичного мистецтваuk
dc.subjectнаукові підходиuk
dc.subjectпедагогічні принципиuk
dc.titleНаукові підходи та педагогічні принципи формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:№1 (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf211.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.