Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20070
Title: Наукові підходи та педагогічні принципи формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи
Authors: Богяну, Катерина Олександрівна
Keywords: інклюзивне навчання
майбутній учитель музичного мистецтва
наукові підходи
педагогічні принципи
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Citation: Богяну К.О.Наукові підходи та педагогічні принципи формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи/К.О.Богяну//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1.С.5-10
Abstract: У статті розкрито актуальну проблему сучасної мистецької освіти стосовно здат- ності майбутніх учителів музичного мистецтва здійснювати інклюзивне навчання в основній школи. З’ясовано, що, незважаючи на шерег відповідних досліджень сучас- них науковців, проблема формування готовності майбутніх учителів музичного мис- тецтва до інклюзивного навчання учнів основної школи є недостатньо розглянутою щодо методологічних засад її вирішення.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20070
Appears in Collections:№1 (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf211.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.